Alhamdulillahi rabbil ‘alamin..

Hari ni ada meeting dgn external examiner sebelum result keluar. Semasa ke pejabat prof. Hutton, dia berdiri tetapi tidak menyambut tangan utk bersalam dgn saya dan menerangkan supaya saya tidak menyangka yg dia rude tak salam sebab katanya dia faham yg wanita Islam tidak bersalaman. Saya kagum kerana orang bukan Islam sendiri faham dgn adab2 wanita islam and lebih baik drp sesetengah lelaki Islam yg tidak tahu dgn adab susila Islam.

Anyway, the good news is, saya berjaya dapat distinctions, and being the only student dlm year yg dapat so, jadi top student. Alhamdulillah hi rabbil ‘alamin. Saya rasa happy, pleased, dan sungguh bersyukur dgn kurniaan Allah ini. Tidak sia2 doa2 dan pertolongan yg semua berikan, terima kasih. Tak sia2 masakan bad semasa saya sibuk mentela’ah, and them dragging me out to study kat park ambik angin. Tak sia2 juga kesabaran anak2 dan suami dgn mood yg tidak menentu semasa belajar.

Masakan bad.. lazzat.. siap ada pepper dipotong berbentuk love tuh.. mantap…boleh suruh masak selalu..

Kena paksa ambik angin masa tgh sibuk belajar sebab bebudak nak main kat park.. huhu.. macam rajin gitu.

7 Replies to “Khabar”

  1. Congrates Ellies!Berkat doa semuanya Ellies dapat kejayaan mcm tu, dan beruntung dikurniakan suami yg amat loving..Sayu pulak biler zie baca bad sediakan makanan dan potongan love dalam sayur, dan sejuk ebtul tgk gelagat adam jd imam untuk solat dia and lala..bagusnya anak2 ellies, insyaALLAH ketemu di eid nanti, jmput dtg rumah yer.

  2. Askm kak elis..
    kenal kita tak?
    jane ni.. ada org bitau kak elis ada blog.. hebat betul..
    anak2 kak elis pun cumei2 belaka..
    miss ya sis!!

  3. Masya-Allah Zetty-Jane,…. lama sungguh tak dengar khabar berita… apa khabar awak skang? anak dah berapa? tell me more jane.. dah 10 tahun yg lepas kan lebih kurang last kita jumpa?

Leave a Reply

Your email address will not be published.