Saya bukan ustazah… tapi saya suka dan cinta dgn Islam..

Saya rasa jealous dgn org2 yg bergelar ustaz/ustazah. Saya mahu menjadi faham tentang Islam seperti mereka. Kalau saya bukan ustazah, adakah itu membuatkan saya tidak berkelayakan untuk menulis drp pengalaman saya sebagai seorang ibu dan seorang pelajar? Apa-apa pun, ambil lah yg baik drp blog ini, dan tegurilah saya sekiranya saya salah.

Saya masuk lagi new chapter dlm life saya. Saya baru sahaja menamatkan sessi2 sibuk menyibuk di lab, sekarang saya sudah mula menulis thesis sepenuh masa. Walaupun berada di rumah, tapi ruh saya melayang jauh semasa menulis.

Adnan sudah masuk 2 tahun, Adela 7 dan Adam 11. Cepat sungguh anak2 membesar, kalau kita tak kejar pembesaran mereka, meraka akan meninggalkan kita.. dan kita ‘lupa’ siapa mereka. Saya ingat, biarlah saya tulis pendek begini dulu, just to be in the momentum, kalau tidak, post ini akan termasuk dlm byk2 draft blog saya yg lain.

3 Replies to “update”

  1. Salam.

    Alhamdulillah. Dah lama sy menunggu aku update blog akak. Terima kasih kak sbb still lagi nk menulis blog & nk kongsi knowledge utk pbaca mcm kami. Sy takut sgt akak nk benti dr mnulis.

    Kak, akak tulis la lg yea penulisan2 yg bleh mengajar sy skit demi sedikit utk mendalami/menghayati tentang Islam dan jd muslimah yg benar2 muslimah.

    Tima kasih sgt2 kak. Rindu kt akak.
    Take care. =)

  2. Tima kasih indah sebab mengikuti blog ni.. Ingat dah takder sapa masuk sini lagi.. dah macam pekan koboi gitu., ehehe..

    Anyway, this shouldn't be a one way process, Indah boleh ajar akak juga 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.