Dah tiba masanya pihak yg menghost website ni mintak duit šŸ™ double pulak tu dari tahun lepas. Saya wonder, adakah caranya untuk cari sponsor/iklan untuk bantu saya sedikit sebanyak dalam mengurusi website ini?

Website saya ni taklah popular sangat, especially bila saya jarang2 mengupdate page, tapi daily hits adalah lebih kurang 2000 hits average sehari. Pernah dapat more than that masa post saya yg paling popular PhD (InsyaAllah atas permintaan ramai, saya akan tulis buku pasal ni). Dan atas permintaan ramai jugak (macam bagus je saya ni), InsyaAllah akan menulis series untuk cemerlang untuk pelajar sekolah, university (undergraduate/sarjana), masters (sarjana muda) dan PhD… Macam mana nak cari publisher pun saya kurang pasti jugak.

And saya fikir, kalau ada orang nak sponsor this website, saya akan ‘terpaksa’ lebih rajin menulis kot.. sebab tidak mahu menghampakan yg sponsor :(. Saya sebenarnya segan dan malu bertanya ni.. tapi.. Im just trying. Kalau ada sesapa tahu/sudi, silalah hubungi saya ye?

copyright www.serikandiku.com
screen shot statistics dan visitors ke website ini

4 Replies to “webhosting”

    1. Salam Leen, kalau Leen tengok website2 popular, diorang kat tepi tu kan ada macam iklan tudung la, iklan kedai jubah etc. Diorang yg iklan tu bayar ke website tu utk iklankan perniagaan mereka. Bayaran tu selalunya digunakan oelh website tersebut utk menampung kos pengendalian website mereka.

Leave a Reply

Your email address will not be published.