Inilah berita yg saya excited tu…

Saya selama ini telah selalu contribute artikel, postings dan buah fikiran berkisar tentang kesihatan wanita, teknologi, interior design, fesyen muslimah dan tentang anak2 di merata2 tempat di alam cyber ni (kecuali di blog saya cuma khaskan bahagian anak2 sahaja). Saya telah mengambil keputusan untuk mengumpulkan kesemua itu di dalam blog saya yg dah tak jadi blog lagi…
Dengan ini saya mengumumkan yg serikandiku.blogspot.com mulai hari ini akan berpindah ke serikandiku.com dan saya akan menginvite beberapa authors lain sebagai contributor ke website yg baru ini.
Walau bagaimana pun, saya tersangat baru dalam dunia wordpress dan ftp hostings etc dan tersangat banyak benda yg saya perlu pelajari. Saya mengalu2kan segala bentuk pertolongan, cadangan dan sekiranya ada yg mahu volunteer menjadi salah sorang contributor ke website tersebut.
Semoga, segala tulisan, buah fikiran, dan penat lelah kita di kira sebagai ibadah, sedikit usaha untuk meraih cinta Allah.cucuk sanggul

4 Replies to “muqaddimah”

  1. salam kak… wow. hebatnya usaha akak. kagum leen. teruskan semua usaha murni ni kak.. leen will support u..

    sama2 kita usaha meraih redha Allah.. InsyaAllah.

    1. Thanks jugak Erfiza, pindah dari blog ke domain sendiri ni rasa macam seram gitu.. besau sungguh, dan rasa pressure.. kenalah qualiti postings kan berbanding dahulu?

Leave a Reply

Your email address will not be published.